Monday, January 01, 2007

Blott til lyst


Skremt av erfaringene til Kåre Conradi, Vibeke Skofterud, Dronning Sonja og Ari Behn med flere har jeg nå bestemt meg for å ta i bruk drastiske tiltak for å beskytte meg selv. Jeg mistet laptopen min nylig og har derfor bestemt meg for å offentliggjøre et nakenbilde av meg selv på nettet i et tappert forsøk på å komme gribbene i forkjøpet.

Det er et nytt år, ett med nye og friske muligheter og jeg satser på å ta tyren ved hornene (og også litt lenger bak), for som alle vet så har tyren veldig skarpe horn. Ja, jeg vet jeg er desperat, men hva så? Er det så galt da? Hvis folk hadde vært mer desperat ville verden vært et mye bedre sted å bo, etter min mening. Man ville for eksempel hatt mye bedre vannrør (og rørleggere).

Og alle vet hvor viktig rørleggere er. Hvordan ville vi klart oss uten dem? Jeg bare spør.

Vi kunne ikke bodd innendørs og når vi ikke lenger kunne ha bodd innendørs ville det ikke lenger vært behov for snekkere og økonomien ville ha kræsjet fullstendig, og uten penger ville vi ikke lenger hatt råd til å betale rørleggerne.

Her ser man tydelig demonstrert hva tapet av en laptop kan føre til.

PS jeg ble skikkelig rørt av kongens tale i går. Han har helt sikkert mistet laptopen sin. Jeg kunne se det på han. På seg selv kjenner man andre.

No comments: