Monday, April 09, 2007

Eg sit her

Eg berre sit her eg, for a seia det slek, oppgjeven øve alt dette styret me ser i dag. Eg meina, no ska ikkje eg sita her og dryga ut tida for folk i deira travle kvardag, men som eg seia, so sit eg berre her og sular. Det reignar ute, og folk løpe nakne omkring i kulda, og eg site trygt og godt her inne i varmen, og steike i varmen frå peisen. Det e so mykje man kan seia om dagens verd, men de e kaldt ute og det reignar.

Me set no øve te stortingje der politikarana (og kvinnebeina) ska debattera eit elle anna. Ein veit aldreg rektig ka dei tala om, men ein kan yte ei god gjessing… eller ei god geit. Ein ska aldreg undervurdera verdia av ei smakfull geit.

So… kvar va me? Jau, ein va inne i varmen i føre peisen, mens folk e ute i kulda og frys. So, de va alt frå peistoga i kveld. God natt, og hugs no å bretta dyna godt øve hovudet. Det akta eg å gjera, uansett kor godt de e å sitte her i føre peisen og ikkje gå ute i kulda og frys.

No comments: