Wednesday, May 02, 2007

Jeg slutter

Jeg har fått nok og sletter denne bloggen fra midnatt i kveld og vil slutte å blogge fra samme tidspunkt. Det blir simpelthen for mye. Jeg orker ikke de stygge kommentarene og trakasseringen lenger. Hva feiler det folk? Hvorfor kan ikke alle bare rett og slett være hyggelig mot hverandre? Hvis de hadde vært det ville verden garantert vært et mye bedre sted. Man trenger ikke være et geni for å skjønne det.

Tyfus har fått nok. Han trekker seg tilbake til sitt lille, mørke hjørne og lar resten av verden i fred. Han prøvde, men orket ikke å stå løpet fullt ut. Tyfus er dau. Han er faktisk stein dau og har vært det en stund nå. Hvis han ikke har begynt å stinke ennå, så kommer han til å gjøre det ganske så snart.

Jeg bare sier det: det er mange andre ting man kan gjøre istedenfor å blogge. Jeg kan nevne dem i fleng. Jeg blogger fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg må. Jeg er ikke avhengig eller noe. Tyfus liker å blogge. Han elsker å blogge.

Det er gøy å blogge.

Det er også gøy å løfte høyre baklabb og pisse på mannens ben. Bare å høre sildringen og kjenne den varme spruten er verdt ett kjøttbein, minst. Å lukte sin egen dritt gir Tyfus skjelvinger langt inn i margen. Som sagt: man behøver slett ikke blogge. Man kan drite i alt sammen.

Jeg ligger i graven og venter på å råtne, men jeg råtner ikke, og jeg blir veldig, veldig nedtrykt. Det er så urettferdig, så blodig urettferdig. Jeg snufser og begynner å slikke opp mitt eget piss og spise min egen dritt. Det er så godt, så himmelsk godt, en delikatesse til å overgå alle delikatesser, langt bedre enn noe kjøttbein jeg noensinne har smakt.

Tyfus er død. Lenge leve Tyfus.

No comments: